• hit me baby one more time

    47.
    guilty pleasureım olan şarkı. Bi yerde denk gelince dinlemesem olmuyo. Saçma sapan bi dansla eşlik etmeyi de eksik etmiyorum tabii.
    ... hellrider
  • her şeyin yolunda gittiği hissi

    29.
    Bugün hissettim bunu. her şey güzel, mutluyum, keyfim yerinde ama içimden her şeyin bu kadar iyi olması normal değil kesin bir bokluk olacak günün sonunda diyorum. Ve tam da güzelce yatıp uyuyacakken oldu. Uyku falan kalmadı. Keşke her şey aynı kötülükte kalsaydı da şu hisse kapılıp sonradan hayal kırıklığına uğramasaydım.
    1 ... hellrider
  • ankara

    9380.
    tuhaf bir şekilde sevdiğim şehir.
    6 ... hellrider
  • the lord of the rings

    500.
    dizinin de hobbit gibi hayal kırıklığı olmaması dileğiyle.
    1 ... hellrider
  • en nefret edilen laflar

    221.
    "sen konuşabiliyo muydun?" belki de sadece seninle konuşmak istemiyordum gerizekalı.
    2 ... hellrider
  • ankara

    9355.
    bekle beni...
    1 ... hellrider
  • ilkokul öğretmenine söylenmek istenen şeyler

    129.
    pü allah belanı versin şerefsiz kadın, çocukluğumu mahvettin.
    1 ... hellrider
  • anın görüntüsü

    29329.
    anın görüntüsü
    ilk seferimde 8 bira içip sarhoş olduğum, kadıköy'ün her yerine kustuğum ve bu nedenle akşamki trenimi kaçırdığım günün ertesi sabahında yine trendeyim, günaydın sözlük.
    12 ... hellrider
  • muhabbet kuşunun ölmesi

    106.
    az önce başıma gelendir. uzun zamandır entry girmiyorum son girdiğimde de fotoğrafı var zaten. bir saat önce ordan oraya uçan yaramazlık yapan kuş ölüverdi avcumda. hasta değilken ölmesi mi yoksa avcumda ölmesi mi daha çok acı veriyor bilemiyorum. bir haftalık tatilde bile özlediğim kuşum olmadan ne yapacağım şimdi? keşke yine olsa da parmaklarımı ısırsa.
    7 ... hellrider
  • anın görüntüsü

    26557.
    anın görüntüsü
    gözlüğüme konup gözümü oymasa daha iyi anlaşcaz, hiç uyurkenki gibi masum değil. hain evlat.
    22 ... hellrider
  • upuzun saçlarını kısacık kestiren kız

    228.
    Birkaç gün içinde olmayı planladığım kızdır. Sonrasında ağlayıp pişman olmaktan tırsıyorum ama sıkıntı geliyor artık. Allahım bana cesaret ver de kurtulayım...
    5 ... hellrider
  • myers briggs kişilik testi

    111.
    myers briggs kişilik testi
    mimar çıktım. %83 içe dönük oranıyla ne kadar asosyal olduğumu ifşaladım ama olsundu.
    4 ... hellrider
  • süt içeceklere tavsiyeler

    29.
    soğuk ve buzlu içiniz. başka türlü olmaz.
    3 ... hellrider
  • sözlük yazarlarının çizimleri

    1318.
    sözlük yazarlarının çizimleri
    çarpılmış bir ornitorenk perry.
    13 ... hellrider
  • sözlük yazarlarının itirafları

    171910.
    nefret ettiğim biri yüzünden kötü şeyler yapıyorum, yaptıklarım nedeniyle de sevdiğim insanlar benden nefret ediyor.
    7 ... hellrider
  • donnie darko

    314.
    Sırf şu şarkı için bile tekrar izlerim dediğim film.

    https://youtu.be/_VU9DjQpvMQ
    1 ... hellrider
  • hiç sevilmemiş biri olmak

    23.
    profesyonel olarak yaptığım eylemdir. seviyom diyenler de yalancı çıkıyo alıştım artık.

    edit:baya ergence oldu üzgünüm...
    2 ... hellrider
  • sevdiğini ısırarak belli etmek

    16.
    en sevdiğimdir. yanak, kulak, kol affetmem ıstırırım.
    3 ... hellrider
  • anın görüntüsü

    23826.
    anın görüntüsü
    7 ... hellrider
  • kişinin en yakın arkadaşı olan eşyalar

    154.
    gözlüğüm. canım benim o olmadan dünyaya buzlu camdan bakıyo gibi oluyorum.
    7 ... hellrider
  • yeni şeyler getiriyorum